2009年2月4日星期三

羅嘉良


羅嘉良

羅嘉良(1962年12月16日-),原名羅浩良,人稱「撈家」,籍貫廣東東莞,生於香港,香港演員。

羅嘉良於1984年參加無線電視新秀歌唱大賽,得填詞人盧國沾賞識而加入演藝界,1986年成為無線合約藝員,直到1996年憑無線出品的電視連續劇《天地男兒》而聲名大噪。

1997年主演《難兄難弟》將他的事業推上高峰,殿定他於當時在該電視台的一哥藝員地位。

1998年被無線派到北極拍攝探險節目,成為焦點人物。

羅嘉良是首位亦是現時唯一三度得到無線《萬千星輝賀台慶》中的最佳男主角大獎的演員:難兄難弟(1997年)/天地豪情(1998年)/流金歲月(2002年)。曾發行唱片,但反應平平。

於2003年離開無線電視,曾進軍電影界。現主力在中國內地拍電視劇。

羅嘉良與太太方敏宜拍拖16年,在1998年正式結婚,但在2007年分居,翌年離婚。

2007年重返無線電視,於七月下旬擔任《志雲飯局》嘉賓時承認將於十一月接拍四十集長劇《金錢誘罪》監製為梁家樹。

現年46歲羅嘉良前年同34歲內地女星蘇岩合作拍劇結緣,舊年7月佢宣佈同老婆方敏宜離婚,日前佢更傳出喜訊,年初五(上週五)嘉良同蘇岩更即興訂婚,年底就拉埋天窗,婚後會留北京居住。

噚日準新郎嘉良返將軍澳電視廣播城拍《金錢誘罪》時,袁詠儀(靚靚)同馬德鐘一見佢就即刻上前恭喜,靚靚話: 「唔怪得之成日靜雞雞行埋一邊講電話啦,之前問使唔使畀利是你,你又唔出聲! 」

一面甜絲絲嘉良話: 「我一向好低調,如果唔係傳媒收到風問我都唔會講,咁係開心事,問到咪認!我係拍拖一段時間。先訂婚後結婚,係因為覺得訂婚好浪漫,家諗緊可能會北京擺酒,等拍埋呢套劇,我就會搬返去北京住。」

搜尋此網誌


Ivan Chan